NYT-lokalplanændring

Dispensation under vejs!!

Dispensation til lokalplan!!

På generalforsamlingen i marts 2017 blev det vedtaget, at der skulle nedsættes en arbejdsgruppe med henblik på at gennemgå lokalplanen for "De hundrede huse" d.v.s. noget som alene vedr. ca. 105 husstande i området.

Der har i 2017 været afholdt mange møder og en god dialog med Kalundborg Kommune og en vis forståelse for vores synspunkter.

Det største problem som mange i området er "ramt" af contra lokalplanen er jo krav til vinduerne - specielt fabrikationen. Hvis lokalplanen skal følges, vil en udskiftning af vinduer og døre nemt kunne løbe op i samlet udgift over 150.000 kr. - der er jo ikke holdbart!!!

Der er lagt op til mulighed for en dispensation, men det hele afventer p.t. den interne behandling i det kommunale "system". Så må vi se hvad det endelige resultat bliver. Vi forventer noget konkret tilbagemelding i 1.kvartal 2018!! Herefter følger nærmere info til alle som er berørt. Der vil fra kommunens side blive udsendt en vejledning i hvordan "papirgangen" skal håndteres.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

Tusind tak til Hermann, for at han fik overtalt mig til at lave stenen.
Det er jeg ham meget taknemmelig for ❤
Hilsen Hanne Tønnesen

...

Til beboerforeningen
Det er virkelig en stor ære, for mig at se hvor megen omtale kunststenen den får.
Tusind tak for det. Hilsen Hanne Tønnesen

...